کد خبر: ۳۰۱۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲

شکست هندبالیست‌های کشورمان برابر کره در نیمه‌نهائی قهرمانی آسیا 

 
 
تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله نیمه‌نهائی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل کره جنوبی شکست خورد. 
دختران هندبال ایران در مرحله نیمه‌نهائی مسابقات قهرمانی زنان آسیا برابر کره جنوبی به میدان رفتند و با حساب ۲۰ بر ۳۳ شکست خوردند. شاگردان شافعیان در مرحله گروهی این مسابقات در گروه B برابر ژاپن شکست خوردند و مقابل هند و هنگ‌کنگ به برتری رسیدند و با چهار امتیاز در رده دوم گروه قرار گرفته و راهی مرحله نیمه‌نهائی شدند. آنها با شکست برابر کره جنوبی به فینال راه نیافتند و باید برای کسب مدال برنز با بازنده دیدار قزاقستان و ژاپن دیدار کنند.  زنان ملی‌پوش هندبال ایران که در دو دوره قبلی با کسب رتبه چهارم جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورده بودند در این مسابقات نیز با راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر برای سومین بار پیاپی سهمیه جهانی را کسب کردند.